loading...

کولی بالی

باشیوا دولانیم یعنی دور سرت بگردم یا دورت بگردم و در ادامه حرف های عاشقانه ترکی به همراه ترجمه

snow بازدید : 18529 دوشنبه 23 خرداد 1401 نظرات (0)

باشیوا دولانیم یعنی دور سرت بگردم یا دورت بگردم و در ادامه حرف های عاشقانه ترکی به همراه ترجمه

قادای آلوم یعنی (قربونت بشم یا دردت به جونم)

سنی چوخ سویرم به فارسی : (تو رو خیلی دوست دارم)

سن منیم دونیام سان به فارسی: (تو دنیای منی)

جانیم سان سن به فارسی: (تو جون منی)

سن منیم باشیمین تاجی سان به فارسی: (تو تاج سر من هستی)

جیریم سن یعنی (جیگر منی)

گوزلرین اولدورور منی به فارسی: (چشات منو میکشه)

-----------------

دانلود 1000 کلمه و جمله عاشقانه ترکی با معنی فارسی و انگلیسی

معنی باشوا دولانیم

دانلود آهنگ باشیوا دولا باشیوا دولانیم یعنی چی. موارد مرتبط. آذری های عزیزم صفحه 3 | تبادل نظر نی نی سایت. قادان آليم (بلايت به جانم). باشيوا دولانيم (دور سرت بگردم).   اصطلاحات ترکی - آنا دیلی آموزش زبان ترکی آذری  اوليديم گؤرمه ييديم (كاش مي مردم و اين را نمي ديدم). بخته ور اولاسان (بخت يارت شود). قادان آليم (بلايت به جانم). باشيوا دولانيم (دور سرت بگردم).   شعر ترکی دولانیم باشیوا(دور سرت بگردم)ترجمه شده به فارسی    چشمی جادو ، کیپریکی پئیکان ، قاشی قوس قزح. چشمهای جادویی،مژهای همانند تیر،ابروانش بسان رنگین کمان · ساچی سونبول ، زولفی سوسن ، دولانیم باشیوا. گیسوانش مانند سنبل ...   خانمایی که ترکی بلدین میشه بیاین لطفا | تبادل نظر نی نی سایت عمومی میشه لطفا چندتا حرف عاشقانه ی قشنگ ترکی بنویسین با معنیش لطفاممنونم باشوا دولانیم یعنی دورت بگردم.   آذری های عزیزم صفحه 3 | تبادل نظر نی نی سایت  › عمومی   · Translate this page   Azar 19, 1396 AP — من الان یاد گرفتم یعنی شما . حال دلم خوشش نیست میشود برای دلم امن یجیب ... باشیوا دولانیم یعنی دورت بگردم

باشیوا دولانیم به ترکی

قربانین اولوم ینی قربونت برم.   اصطلاحات ترکی - مطالعات فرهنگ و اندیشه Kültür ve Düşünc   · Translate this page   باشيوا دولانيم (دور سرت بگردم). الي آچيق (دست باز ـ شخص خير و سخاوتمند). دوزسوز آدام (آدم بي نمك ـ آدم لوث). باشي بلالي(سر بلادار ـ آدم پرماجرا).   باشیوا دولانیم آقا - آپارات با...   · Translate this page   باشیوا دولانیم من سنین..A..,آهنگ آذری قدیمی و نایاب یری باشیوا دولانیم,باشوا دولانیم آقا ...، همخوانی آذری فارسی پیشنهاد ویژه,باشوآ دولانیم بی بی ...   شعر به زبان آذری و ترجمه..... - •ღ دل تنـ ـ ـ ــگی ღ•   یا اولوم بیر ساری پروانه دولانیم باشیوا. ترجمه:بشم همچو پروانه زردی بگر دم دور سر ت. اذن وربیر گجه مستانه دولانیم باشیوا. ترجمه: اجازه بده یک شب چون عاشق ...   jazzy on Twitter: "حتی قربون صدقه های ترکی می‌تونه فحش   برای مثال "باشیوا دولانیم" بیشتر بهش میخوره تهدید به 'کله تو از بیخ میکَنَم' ... خیلی هم ظرافت داره یعنی ُ ُ رو بگی ُ یه دفعه از وضعیت آب و هوا میرسی به ...   دانلود آهنگ ترکی دولانیم باشینا Ruzigar Qedirov - سونامی موزیک  دانلود-آهنگ   دانلود آسان و رایگان آهنگ ترکی دولانیم باشینا Ruzigar Qedirov - Dolanim Basina یک ترانه شاد و زیبای آذری همراه با متن و ترجمه آهنگ. Related searches     باشیوا دولانیم اهنگ   قادای الوم یعنی چی   معنی باشوا به فارسی   متن آهنگ

معنی باشیوا دولانیم یعنی چه

قادان من آلیم باشیوا دولانیم   باشوا گوسوم یعنی چی قادانی من آلیم گل ! گل !... (درد و بلایت به جان من بیفتد ! بیا ... http://jaafarnezhad20ivrigh.blogfa.com › ...   ·   باشینـــــا دولانیم تئز گل !... قادان من الیم ... باشینـــا دؤنوم ... قادان الیم ! باشینا من دؤنوم سنین ...! (هر شب ، چشم به راهت خواهم بود ! بیا !   ننه باشو وا دولانیم - سفیـــــد   ننه باشو وا دولانیم . ... یعنی روز جمعه ای قرار شد بنده و حاج محمد و این مسئول خیلی خیلی قدیمی برادر ... ثانیا تو بحث "ننه باشوا دولانم" ایهام وجود داره.   خان ننه - شهریار » گزیدهٔ اشعار ترکی » - گنجور  خان ننه      بئله باشیوا دولانیم. نئجه من سنی ایتیردیم ! دا سنین تایین تاپیلماز. سن اؤلن گون ، عمه گلدی. منی گه تدی آیری کنده. من اوشاق ، نه آنلایایدیم ؟   گوزل - معنی در دیکشنری آبادیس  گوزل     معنی گوزل، مفهوم گوزل، تعریف گوزل، معرفی گوزل، گوزل چیست، گوزل یعنی چی، گوزل یعنی چه، ترکی استانبولی:زبان ترکی استانبولی، دانشنامهٔ ویکی پدیای ترکی:ویکی  دولانیم   آی آر مدیا | دانلود آهنگ ترکی باشیوا من دولانیم از فرید علمداری https://ir-media.ir › دانلود-آهنگ-ترک   دانلود آهنگ

باشیوا دولانیم یعنی چی

ترکی جدید فرید علمداری با نام باشیوا من دولانیم آهنگ ترکی باشیوا من دولانیم از فرید علمداری دانلود آهنگ ترکی. Missing: یعنی ‎| Must include: یعنی   اهنگ ترکی سنین قادان الارام باشینا دولانارام - بیشترین ها https://mosts.ir › مطالب سایت   · Translate this page   بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟ اهنگ ترکی سنین قادان الارام باشینا دولانارام را از سایت نکس 100 دریافت کنید. دانلود آهنگ قادان من آلیم باشیوا دولانیم.   شوهراتون شمارو توخونه چی صدا میزنن؟ - #123 by u919949  اسمم یا عشقیم یا باشیوا دولانیم یعنی همون دورت بگردم قره گیله هم میگه یعنی چشم مشکی و این چیزا. FFFFF (ننجون) می 28, 2022, 1:38ب.ظ #135.   آهنگ جدید فرید علمداری به نام باشیوا من دولانیم http://meloplus.ir › آهنگ-فرید-علمدار  این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد. ملوپلاس را دنبال کنید. آهنگ جدید فرید ...   دانلود آهنگ جدید رضا عزیزان سن گوره - هوادار موزیک باشیوا دولانیم قادانی من آلیم من آلیم سنین ... باشیوا دولانیم قادانی من آلیم من آلیم سنین. به این آهنگ امتیاز دهید. Submit Rating.   دانلود آهنگ قادان من آلیم باشیوا دولانیم دانلود-   متن آهنگ قادان من آلیم باشیوا دولانیم. گوزلرم یولونو هر آخشام چاقی چکمه. سن سینمه سن هیجران داغی قاداوی من آلیم گل گل باشیوا. دولانیم گلگل.

باشیوا دولانیم به فارسی

معنی دولان به ترکی   دور سرت بگردم به ترکی تبریزی   کول باشوا یعنی چی

باشیوا دولانیم یعنی چی دولانیم باشینا دولانیم یار باشینا دونوم سنین باشیوا دولانیم باشیوا دولانیم یعنی چه باشوا دولانیم یعنی چه معنی باشوا دولانیم باشیوا دولانیم به ترکی معنی باشیوا دولانیم یعنی چه باشوا دونیم یعنی چه باشیوا دولانیم به فارسی باشیوا دولانیم گل گل باشیوا دولانیم معنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 152
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 36
  • گوگل دیروز : 48
  • بازدید هفته : 723
  • بازدید ماه : 723
  • بازدید سال : 65,013
  • بازدید کلی : 673,835